Advania Contact Center Solutions
Er kundeservice en viktig del av din virksomhet? Kommuniser med kundene på en moderne, effektiv og kundevennlig måte. Kortere svartider, mindre risiko for å bli sendt rundt i telefonkøer, og mer effektiv saksbehandling er eksempler på hva du kan forvente deg av kontaktsenterløsningene våre.
Advanias tilbyr to kontaktsenterløsninger:
Customer Interaction Center (CIC) fra Interactive Intelligence og PureCloud fra Genesys.
Customer Interaction Center (CIC) er en alt-i-ett-løsning som i standardutgaven inneholder det meste av det du trenger i et kontaktsenter. Du velger selv hvilke funksjoner du ønsker. Dette gjør det enkelt og kostnadseffektivt å implementere ulike funksjoner selv etter grunninstallasjonen.
PureCloud fra Genesys som er ledende på verdensbasis er Advania sin kundetjenesteløsning i skyen. Med PureCloud kan du utvikle din virksomhet uten tekniske problem eller dyre kostnader, du betaler nemlig kun for det det du bruker. Enkelt og greit.
Kontaktsenterløsninger
Advanias kontaktsenterløsninger bygger på Customer Interaction Center (CIC) fra Interactive Intelligence. CIC er en alt-i-ett-løsning som i standardutgaven inneholder det meste av det du trenger i et kontaktsenter. Du velger selv hvilke funksjoner du ønsker. Dette gjør det enkelt og kostnadseffektivt å implementere ulike funksjoner selv etter grunninstallasjonen.
Funksjoner i CIC:
Kundetilpasninger
Integrasjon
CIC er åpent for integrasjon og har et integrasjonsgrensesnitt for alle funksjoner i systemet. Det er for eksempel mulig å integrere med ulike systemer for bemannings- og tidsplanlegging, saksbehandling, CRM, nettbasert samarbeid o.l.Bemanningsplanlegging og prognoser
Integrasjon og prosess
CIC har en åpen API og kan derfor integreres med stort sett de fleste type systemer. Integrasjonspunktet er det samme uansett type av integrasjoner, fra et enkelt popup-skjermbilde av CRM-systemet til selvbetjeningsfunksjoner der sluttkunden betjener seg selv via talesvarfunksjonen.Prosesstøtte
Customer Experience Management
Fornøyde kunder og medarbeidare
Hvordan ligger du an når det gjelder svartider, kundebehandling, kompetanse og løsningsevne? Løpende oppfølging av hvor fornøyde kundene er med en kundeservicefunksjon, er viktig for mange bedrifter.CIC har en funksjon for å gjøre nettopp dette etter hver kundekontakt. Kunden kan enten svare på noen enkle spørsmål i tilknytning til samtalen, eller saksbehandleren ringer kunden etter avsluttet samtale og stiller spørsmålene. I begge tilfeller er det en helt automatisert rutine som foregår via talesvarfunksjonen. Ulike spørreskjemaer kan utarbeides basert på spørsmålene du vil ha svar på, og det finnes en rapportfunksjon som raskt viser resultatet.
Operatørstjenester
Video og Unified Communications
Andre funksjoner:
Talestyring
Oppringingsprogram
Skripting
Trådede samtaler
Markedsplass
PCI-samsvar
Overflow
Apper

morten.enger@advania.no

Tlf: +47 995 29 445
pal.ourdahl@advania.no
Web Customer Service
Stadig mer av kundeservicen foregår i dag på bedrifters eller organisasjoners egne nettsteder. Advania samarbeider med flere ledende leverandører av nettbaserte kundeserviceløsninger med ulike former for støtte via Internett. Alle løsningene kan integreres med CIC slik at du får en enhetlig styring av alle kanaler, inkludert tale.
Chat
Chat er en rask måte å kommunisere på i sanntid. Du velger selv når og hvor du vil tilby chat for å skape en best mulig kundeopplevelse.Kunnskapsstyring
En mer avansert spørsmål/svar-utgave som kan vise innhold avhengig av hvor på nettstedet kunden befinner seg, og som oppdateres automatisk og viser svar på spørsmål fra kunden.E-posthåndtering
Håndter e-post styrt for eksempel fra et skjema på nettet.Svarstyring
Kan brukes i kombinasjon med spørsmål/svar og kunnskapsstyring for å analysere spørsmål i chat og e-post og deretter foreslå passende svar som kan sendes automatisk eller velges av en kundeservicemedarbeider.Web2Phone
Med Web2Phone kan kunden koble en samtale til din kundeservice direkte fra sin hjemmeside.Analyse av bruksmønster
Hvordan bruker kundene nettstedet ditt? Hvordan og hvor presenteres ulike typer informasjon? Når fungerer det best å tilby personlig kontakt? Dette er spørsmål som en mer inngående analyse kan gi svar på, slik at du kan skape en best mulig kundeopplevelse.Spørsmål/svar
Database med spørsmål og svar som kan presenteres for kunder på nettet, og også via medarbeidernes brukergrensesnitt.Video
En videosamtale gir mulighet for et mer personlig møte, og er like effektivt som et kontaktsenter. Vanlige bruksområder er rådgivningssamtaler, kundestøtte eller salgssituasjoner. Teknologien finnes nå for å kunne tilby en optimal kundeopplevelse!Partnere
Våre partnere innen nettbasert kundeservice er Vergic, ITyX Solutions, Liveshop, Oracle Customer Experience Solutions og Interactive Intelligence.
Sosiale medier
Er en aktiv tilstedeværelse på sosiale medier viktig for din organisasjon? Et innlegg fra en misfornøyd kunde kan raskt få stor spredning! Hvis du vil ha mulighet til å handle raskt, trenger du også rask informasjon om det som skjer i sosiale medier. Advania tilbyr full støtte for å inkludere sosiale medier som en kanal for kundene dine. Du velger selv hvilke sosiale nettsteder du vil delta på, og vi sørger for at du kan håndtere kundeservicespørsmål på en effektiv måte. En integrasjon med CIC gjør det enkelt for medarbeiderne å følge med på innlegg eller svare på spørsmål i det samme brukergrensesnittet som de normalt bruker.
Svar på spørsmål
Spørsmål til kundeservice dirigeres til kundeservicemedarbeidere med rett kompetanse, ut fra de samme reglene som for andre saker.
Følg med på innlegg
Ved siden av de vanligste sosiale mediene som Facebook og Twitter, kan du også følge med på fora og blogger. Ved hjelp av utvalgte nøkkelord kan innlegg dirigeres til kundeservicemedarbeidere med rett kompetanse for eventuell oppfølging.
Overvåk og analyser
Avansert analyse av informasjon om din bedrift eller bransje kan følges opp, studeres og sammenfattes i rapporter for å gi deg et så godt underlag som mulig. Du kan også få statistikk over hvor mange "Liker" ulike innlegg får.Våre partnere innen sosiale medier
Prosessautomatisering
Interaction Process Automation (IPA)
Interaction Process Automation-modulen (IPA) er en del av kontaktsenterløsningen. Med IPA kan du knytte sammen prosesser i flere systemer og skape en effektiv flyt for alle typer saker. IPA kan brukes både av kontaktsenterets personale og øvrige medarbeidere (økonomi, personal og andre funksjoner) som ikke er en del av selve kontaktsenteret.
Vår partner for prosessautomatisering
Interaction Process Automation (IPA) strømlinjeformer selv de mest komplekse prosesser med kommunikasjonsbasert prosess automatisering - en tilnærming som utnytter velprøvde kommunikasjonsteknologier og praksis fra kontaktsenter miljøer.
Produktblad: Interaction Process Automation
Interaction Process Automation (IPA) er en plattform som gjør det mulig å identifisere organisasjonens arbeidsoppgaver, medarbeidere og ressurser. Ved hjelp av plattformen kan organisasjonen automatisere prosesser mer fullstendig enn med noen annen løsning.Kommunikasjon og samarbeid
Vi tilbyr komplette løsninger for kommunikasjon, alt fra Unified Communications (UC) med telefoni, chat og konferansemuligheter til rene videokonferanseløsninger og kontaktsenter. For deg som trenger ulike typer integrasjon, kan vi tilby det meste takket være den tekniske kompetansen i vår rådgivningsorganisasjon.
Videotjenester
Med Advania sin skybaserte videotjeneste (Skype) gir vi deg rask tilgang til en førsteklasses videokonferanse løsning som kan brukes med hvilken som helst enhet - PC, nettbrett og smarttelefon . Vi tilbyr også profesjonelle videokonferanserom som kan brukes i kombinasjon med vår skytjeneste. For våre kunder betyr dette at du ikke trenger å ha noe hardware installasjon da alt er installert i vår skytjeneste.
Videokonferanser
Med Advania sin skybaserte videotjeneste (Skype) gir vi deg rask tilgang til en førsteklasses videokonferanse løsning som kan brukes med hvilken som helst enhet - PC, nettbrett og smarttelefon. Vi tilbyr også profesjonelle videokonferanserom som kan brukes i kombinasjon med vår skytjeneste. For våre kunder betyr dette at du ikke trenger å ha noe hardware installasjon da alt er installert i vår skytjeneste. Man benytter seg kun av klienten og videokonferanse utstyr lokalt, installert i større møterom eller på en Pad/Mobil.Viktige funksjoner
- Dynamisk båndbreddetildeling
- Full HD opptil 4K
- Integrasjon med Outlook
- Støtte for Web RTC
- Støtte for Citrix
- Opptak og webcasting
- Integrasjon med Skype for Business
Video som kanal i kontaktsenteret
En videosamtale gir mulighet for et mer personlig møte, og er like effektivt som et kontaktsenter. Vanlige bruksområder er rådgivningssamtaler, kundestøtte eller salgssituasjoner. Teknologien finnes nå for å kunne tilby en optimal kundeopplevelse!
Skype for business
Med Skype for Business fra Microsoft får du en komplett løsning for Unified Communications (UC). De fleste organisasjoner har allerede Skype for Business i en eller annen form, og nå er tiden inne til å bytte ut eldre telefonsystemer og utnytte fordelene med UC fullt ut. Advania har eksperter både innen telefoni, nettverk og Exchange og kan sikre en vellykket implementering.