Med rom for mange arbeidsoppgaver

Sammen med vår kunder har vi utviklet PMAx, en standard bransjeløsning med tidsbesparende og verdiøkende funksjonalitet. Løsningen er basert på Microsoft Dynamics 365.

 

PMAx 365 

- skybasert eiendomsadministrasjon

Basert på Microsoft Dynamics 365 kan du i ett og samme forretningssystem effektivt jobbe på tvers av selskaper og effektivisere dine prosesser. Nøkkelen er flerfirmafunksjonalitet og gode løsninger for eiendomsspesifikke behov. Løsningen kan benyttes hvor som helst og når som helst, både fra pc, nettbrett og mobil. 

Microsoft Dynamics har flyttet opp i skyen og når PMAx nå følger etter åpner dette for mange muligheter. Smarte løsninger som eksempelvis global adressebok sørger for registrering av aktører et sted - en gang, og den tette Excel toveis-integrasjon gir deg mulighet til mer fleksibel arbeidsmetodikk samtidig som forretningslogikken ivaretas - PMAx 365 utnytter til fulle det store potensialet i Microsofts smarte forretningsløsninger. 


Nye muligheter

Advania har tidligere vært leverandør av fagsystemer innenfor eiendomsforvaltning. Når tjenestene nå flyttes opp i skyen har vi forberedt oss ved å bredde vår kompetanse innen effektiv forretningsdrift. Med utgangspunkt i den nye Microsoft-plattformen bistår vi våre eiendomskunder også som leverandør av løsninger for sikkerhet, samhandling, dokumentdeling og drift. 


Hva er nytt i PMAx 365?

I tillegg til mer brukervennlige, webbaserte arbeidsflater inneholder løsningen som før understøttelse av dine viktigste prosesser for eiendomsforvaltning: 

  • Automatisering avregning av felleskostnader
  • Kontraktsregulering
  • Fleksibel rapportering på tvers av økonomi og eiendom
  • Budsjettering basert på eksisterende og framtidige kontrakter
  • Skalerbar løsning tilpasset størrelse og volum
  • Ivaretar justeringsforpliktelser og beregning av MVA grad
  • Fakturering på tvers av selskaper
  • Omsetningsbasert leie
  • Ledelsesinformasjon, nøkkeltall og analyseverktøy via portal
  • Flerfirmafunksjonalitet
  • Anleggsregister
  • En partner med helhetsforståelse for fag, teknologi og prosesser


Etter mer enn 20 år i bransjen har Advania solid erfaring med implementering av forretningssystemer i mer enn 50 eiendomsselskaper. Vi kjenner hovedprosessene og kan tilby løsninger og gi råd om basert på den nyeste teknologien.


Vil du vite mer?

Øystein Løken og hans team kommer gjerne på besøk og forteller om muligheter for din virksomhet. Lær om hvordan vi kjører prosjekt og hva dere kan vente av effektivisering og økt lønnsomhet. 

BOOK ET MØTE med Sales Manager Øystein Løken tlf: +47 932 40 662