Digital transformasjon og forretningsutvikling med kunden i sentrum

Arrangementer
27.02.2019

Advania og Novicell inviterer til frokostseminar på Sentralen 27. februar kl. 08.00 - 10.30.

Hør Erik Halvorsen, Chief Innovation Officer i Advania fortelle om hvordan vi har hjulpet A Bygg med digital transformasjon og Toke Lund, Direktør Digital Strategi fra Novicell dele av sine erfaringer med hvordan man kan lykkes med å binde ecommerce og digital markedsføring sammen.

Dette handler seminaret om:

 Fra digitalisering til digital transformasjon

Alle snakker om digitalisering og digital transformasjon. I denne presentasjonen vil vi fortelle konkret hvordan vi har hjulpet A Bygg med digital transformasjon.

Virksomheter som digitaliserer har ulike ambisjonsnivåer, og ulike ambisjonsnivåer har ulike gevinstpotensialer. Dersom din virksomhet har som ambisjon å gå fra digitalisering til en digital transformasjon handler det ikke bare om å migrere driften over i en ny forretningsløsning - forretningsprosessene må også fornyes.   

A Bygg har med Advanias hjelp gått gjennom en reell digital transformasjon.  

Da A Bygg skulle finne et nytt forretningssystem, var de fast bestemt på at det skulle være en skybasert løsning. De var også villige til å strekke seg langt for å ta i bruk standard løsninger istedenfor å be om spesialtilpasninger. Dette medførte at A Bygg måtte tilpasse sine forretningsprosesser. Å tørre å gå for standard har vært en krevende prosess, men resultatet er mer effektiv drift og reduserte kostnader. A Bygg har nå flyttet alle sine forretningsprosesser ut i skyen ved bruk av Dynamics 365 i kombinasjon med SharePoint og Office 365, løsninger som kontinuerlig oppdateres og driftes sikkert hos Microsoft.

Digital forretningsutvikling med kunden i sentrum

Snu kundeservice på hodet. Automatiser det basale, bruk personlig kundeservice til å være proaktiv.

Kundeservice er en stadig viktigere strategisk konkurranseparameter, som øker salget samt relevans og lojalitet blant kundene. Vi opplever i høy grad at de få virksomhetene som tenker forretningsutvikling inn i deres kundeservice, har unike konkurransemessige fordeler.

Toke Lund gjør deg klokere på hvordan flere og flere virksomheter lykkes med å binde commerce sammen med deres digitale markedsføringsinnsatser.

Her vil du høre om:

  • Hvordan du skaper et sammenhengende univers med kunden i sentrum som differensierer deg fra konkurrentene
  • Hvordan du bygger unike relasjoner til dine kunder og vedlikeholder relasjonene
  • Hvordan du bygger bro mellom teknologi og menneskelige kompetanser, og skaper verdi for kunden.

 

Program

08.00 - 08.30 Registrering og enkel frokost

08.30 - 08.45 Velkommen

08.45 - 09.30 Presentasjon ved Erik Halvorsen, Chief Innovation Officer i Advania

09.30 - 10.15 Presentasjon ved Toke Lund, Direktør Digital Strategi fra Novicell

10.15 - 10.30 Spørsmål og mingling

Praktisk informasjon

Dato: 27. februar 2019
Tid: Kl. 08.00 - 10.30 (Frokost serveres fra kl. 08.00)
Sted: Sentralen, Øvre Slottsgate 3, 0157 Oslo
Pris: Gratis
 

Påmelding

Det er gratis å delta, men påmeldingen er bindende pga. matbestilling.

Gjennom din påmelding blir du registrert på Advanias deltagerliste for det aktuelle seminaret. Deltagerlisten distribueres til foredragsholdere.


Tilbake
Bilde med nyheter