Datasenter

Betydningen av forretningskritisk systemer kan ikke undervurderes

Tilgjengelighet til forretningskritiske systemer er avgjørende for at kjernevirksomheten skal fungere. Advania spesialiserer seg på å designe, implementere og integrere løsninger av høy kvalitet for hele datasenterets infrastruktur.

I vår portefølje finner du produktløsninger, administrerte tjenester og konsulenttjenester. Takket være et bredt tilbud og omfattende kompetanse kan vi møte deg uansett hvor du er.

Server og lagring

Server- og lagringsmiljøet må ha evne og kapasitet til å møte den økte etterspørselen av virksomheten samtidig som den opprettholder høy sikkerhet og tilgjengelighet. Serveren skal være fleksibel, redundant og kostnadseffektiv, samtidig som den er ubegrenset når det gjelder muligheter for vekst og utvidelse under drift. Lagringen skal møte de nye kravene til styring av bedriftsinformasjon og være fleksibel i vekst og kapasitet.

Vi hjelper deg med å designe den riktige løsningen. enten den står i et datasenter, eller som en hostet tjeneste hos oss.

Nettverk og sikkerhet

Nettverkene må være forberedt på fremtiden: "Internet of things", flere tilkoblede enheter per ansatt, og nye sikkerhetskrav. Derfor er det nødvendig med en nettverksarkitektur som holder rede på hvem brukeren er og hvilken informasjon han / hun vil ha og kan få tilgang til. Det vil flyte betydelig mer trafikk i bedriftens nettverk i fremtiden.

Vi hos Advania kan trinnvis skissere dine utfordringer og komme med konkrete forslag til hvordan du gjør nettverket ditt klar for fremtidig tilgjengelighet og sikkerhetskrav.

Avtaletjeneste

Advania avtaletjeneste tilbyr effektiv og proaktiv overvåking av serviceavtaler og lisenser som finnes i din virksomhet. Vi formidler ikke bare de supportavtaler virksomheten kan ha behov for, men vi tilbyr også en effektiv forvaltning med hjelp av vår avtaleportal, gjennom hele avtaleperioden. Dette uavhengig av produsent. Vi verdsetter våre kunders sikkerhet, og vårt serviceteam kommer med proaktive forslag til støtte som passer for din bedrift eller organisasjon.

Vi kan anbefale en serviceanalyse for å hjelpe deg å finne riktig støttenivå, og sikre at støtten blir en nyttig ressurs for din virksomheten.

 

 

Telefoni

Riktig forberedt - 9 trinn til billigere telefoni

Innkjøp av telefoni kan virke ganske enkelt - men det er egentlig ikke. Den raske utviklingen betyr at en ensom innkjøper risikerer å miste både besparelser og finne smarte og effektive verktøy for ansatte. Her er ni punkter du må ta stilling til for å være godt forberedt til å gjøre en god avtale på telefoni.

Kontakt oss

Vennligst fyll inn