Finansiering av IT-utstyr

Advania Skolepartner hjelper deg med både finansiering, administrering og utskiftning av ditt IT-utstyr. Dette gjør vi på en kostnadseffektiv, sikker og bærekraftig måte. Du velger naturligvis selv om du ønsker å kjøpe nytt IT-utstyr, kjøpe brukt (men like godt) IT-utstyr, eller om du ønsker å lease IT-utstyr. Ved leasing får du enkel budsjettering og forutsigbare månedlige kostnader og det er like enkelt som å kjøpe.

Hvis du allerede har kjøpt inn IT-utstyr til din skole kan vi enkelt kjøpe det av deg og lease det tilbake til deg, eller lease deg nyere utstyr dersom du heller ønsker det. Dette gjør vi helt uavhengig av hva slags utstyr du har. På denne måten slipper du å ta stilling til at utstyret faller i verdi og du vil ha mulighet til å fornye IT-utstyret oftere. Dette vil også kunne bidra til kvalitetssikring av den digitale utviklingen på skolen din i tillegg til at du unngår dårlige brukererfaringer med gamle og trege enheter eller løsninger.

I tillegg kan vi også kjøpe ditt gamle utstyr dersom du ønsker å kvitte deg med det. Vi sørger da for at utstyret blir slettet og klargjort for gjenbruk i bruktmarkedet. De 2% av returnert utstyr som er i for dårlig stand til å videreselges vil bli resirkulert og tatt hånd om på en bærekraftig og forsvarlig måte.

Advania Skolepartner har med andre ord en løsning som vil kunne passe deg og din skole eller kommune, uansett budsjett og ønsker. Det blir enklere for deg å forme det nye digitale landskapet på din arbeidsplass ut ifra elevenes og lærernes behov og målsetting, fremfor budsjetter. Pluss at du sparer tid ved at du kun behøver å forholde deg til én samarbeidspartner. Lettvint!

Kontakt oss

Ønsker du mer informasjon om, eller hjelp til finansiering av digitale verktøy og løsninger?

Vi hjelper deg gjerne!