Kundereferanser

Vi tror på et langsiktig og nært forhold med våre kunder. Vi tror at gjensidig tillit og felles mål er en kritisk suksessfaktor. Det er derfor vi fokuserer på å skape verdier for våre kunder med smart bruk av IT, overlegen service og kreativt samarbeid.

se-advania-office-63
Kundeopplevelse

VITA

Kosmetikk-kjeden VITA gjorde en større restrukturering i etterkant av en konkurs i 2019, ble skalerbare tjenester, transparens og godt samarbeid om IT og skytjenester avgjørende for deres virksomhet.
Kundeopplevelse

Borregaard

Da koronapandemien skylte inn over verden, måtte Advania i samarbeid med Borregaard snu seg rundt for å finne fremoverlente og effektive løsninger på utfordringene viruset førte med seg.
Kundeopplevelse

Advania

Advania ønsket bedre innsikt og kvalitetsikring i prosjektøkonomi, og hadde behov for oversikt over lønnsomhet og avvik på både overordnet og detaljert nivå, det fikk vi med Power BI.

Kundeopplevelse

 Pelagia

For sjømatprodusenten Pelagia er det viktig å kunne konsentrere seg om produksjon og videreutvikling, og det er ikke optimalt å håndtere daglig IT-drift selv. Derfor har de valgt å overlate hele driften til Advania.

Kundeopplevelse

 Frende forsikring

Frende Forsikring har et bredt og ambisiøst IT-miljø in-house, med over 50 utviklere, testere, arkitekter og driftsfolk. Men infrastruktur og drift har de satt ut til Advania.

Kundeopplevelse

Accountor Norge

Accountor er mester i å håndtere mange- og store tall, men liker å ha færrest mulig kontaktpunkter for IT-støtte, og valgte Advania som partner da de skulle etablere en ny felle IKT-plattform

Kundeopplevelse

Arendals Fossekompani

Sikkerhet har alltid vært viktig for Arendals Fossekompani. Reisen opp i skyen har gitt det raskt voksende selskapet bedre systemer og en bredere forståelse av IT-sikkerhet. 

Kundeopplevelse

Bryn Byggklima

Kun kort tid etter at Advania bistod Bryn Byggklima med overgang til et komplett system som hjelper de å yte best mulig service for sine kunder, får entreprenøren verdifull datainnsikt til å forbedre forretningen.

Kundeopplevelse

HENT

Etter å ha kjent på endrede behov knyttet til nettverk i flere år bestemte HENT seg for å legge driften ut på anbud. På nyåret 2021 ble det klart at Advania hadde vunnet anbudsrunden.

Advania - Tehcknowledge

Vår kunnskap er din fremtid