Vi har prøvd outsourcing – med en liten vri
Digital forretningsutvikling Digitalisering 21.12.2022

Vi har prøvd outsourcing – med en liten vri

Vi sier at vi ikke driver med magi, men for å kunne løfte våre kunder ser vi alltid etter nye magiske og innovative løsninger. Så kanskje vi driver med litt hverdagsmagi likevel?

For oss er det viktig å være innovative og henge med i markedet for å leve opp til kundenes forventninger. Derfor har vi tenkt helt nytt om å lage innhold om outsourcing og brukeradopsjon. Denne gangen har vi outsourcet artikkelskrivingen til en intelligent chatbot. 

Under finner du resultatet. Det originale svaret fra chatbotten er på engelsk. Vi har oversatt det til norsk og derfor kan det forekomme noen minimale endringer, men utover det er innholdet det samme som originalsvaret til chatbotten.

 

 

En ny måte å outsource IT-tjenester på?

Oppdraget fra oss: Skriv en artikkel om outsourcing av IT og brukeradopsjon til Advania. 
 
Dette er svaret vi fikk:
 
Outsourcing av IT og brukeradopsjon til Advania kan være et smart trekk for bedrifter som ønsker å forbedre driften og drive innovasjon. Advania er en ledende leverandør av IT-tjenester og løsninger, med over 60 års erfaring og et team av dyktige fagfolk.
 
En av de viktigste fordelene med å outsource til Advania er tilgangen til ekspertise og banebrytende teknologi. Selskapet har et team av sertifiserte utviklere som har lang erfaring og kompetanse innenfor de nyeste teknologiene og plattformene. Dette betyr at bedrifter kan stole på at Advania tilbyr IT-support og løsninger av høy kvalitet som kan hjelpe dem å holde seg konkurransedyktige i dagens hektiske marked.
 
I tillegg til teknisk ekspertise, tilbyr Advania også brukeradopsjonstjenester for å hjelpe bedrifter med å sikre at deres ansatte bruker ny teknologi effektivt. Dette kan være spesielt viktig når du skal implementere nye systemer eller programvare, siden det kan hjelpe bedrifter med å maksimere fordelene av investeringene sine og unngå potensielle utfordringer. Advanias brukeradopsjonseksperter kan tilby opplæring, support og veiledning for å hjelpe ansatte raskt og enkelt å tilpasse seg nye teknologier.
 
En annen fordel med å outsource til Advania er muligheten til å skalere opp eller ned etter behov. Dette er spesielt viktig for bedrifter som ønsker å vokse eller utvide, siden de enkelt kan få tilgang til ekstra ressurser og support fra Advania for å møte deres skiftende behov. Dette kan hjelpe virksomheter med å unngå kostnadene og utfordringene knyttet til å bygge og vedlikeholde sine egne interne IT-team.
 
I tillegg til å tilby teknisk ekspertise og brukerstøtte, tilbyr Advania også en rekke andre IT-tjenester, inkludert cloud computing, forvaltningstjenester og cybersikkerhet. Dette gjør at bedrifter kan sette ut alt av IT-behov til én enkelt leverandør, noe som kan spare tid og ressurser.
 
Videre har Advania en sterk merittliste med å levere høykvalitets IT-tjenester og -løsninger til virksomheter i alle størrelser. Selskapet har en lang historie med å jobbe med kunder i en rekke bransjer, inkludert helsevesen, finans og detaljhandel. Dette betyr at bedrifter kan stole på at Advania gir støtten og ekspertisen de trenger for å lykkes.
 
Alt i alt vil outsourcing av IT og brukeradopsjon til Advania være et smart trekk for bedrifter som ønsker å forbedre driften og drive innovasjon. Med tilgang til ekspertise og banebrytende teknologi, brukerstøtte og en rekke andre IT-tjenester, kan Advania hjelpe bedrifter med å holde seg konkurransedyktige og lykkes i dagens marked.

Les mer: 5 grunner til å outsource driften av IT

Fremtiden er her! Resultatet er rett og slett forbløffende

Svaret vi fikk fra chatbotten forbløffet oss. Vi syns det treffer godt. Samtidig som det løfter opp våre gode kvaliteter, viser det også til hvordan vi kan hjelpe våre kunder. Vi hadde nok strukturert artikkelen annerledes, med litt mer lesbare mellomtitler så det ville appellert enda mer til deg, men poengene våre og innholdet hadde nok ikke vært så veldig avvikende fra svaret til chatbotten.

Mye av grunnen til at vi har valgt å gjøre dette eksperimentet er nettopp for å vise hvorfor vi stadig er nødt til å henge med i tiden, tenke innovativt og ta i bruk nye løsninger. Vi kommer nok ikke til å outsource produksjonen av våre fremtidige artikler til chatbotten, men poenget er: Ny teknologi åpner opp nye dører.

 

 

Relaterte artikler